Tema: Re: Cypos BMW supizdino
Autorius: Lawrence Jamieson
Data: 2017-08-18 12:44:21
2017-08-18 11:54, Tomas rašė:
> Man rodos dainiushas argumentavo, kad junginėjimas ant svirtelės yra
> nepatogus. Aš nesakau ar tai patogiau ar mažiau patogu už ratuką -
> priprastum ir prie vieno, ir prie kito (px kitaip tariant).

Patogumas tai px. Tikrai ne esmė ar vienoje ar kitoje vietoje.

Vienok pas vokiečius šviesų reguliavimo vieta, IMO objektyviai yra
logiškesnė. Pas juos ten vienoje vietoje sukoncentruotas visas šviesų
junginėjimas: gabaritai + trumpos + priešrūkinės. Pas japonus, prancūzus
trumpų/gabaritų junginėjimas atskirtas nuo priešrūkinių, nors juk tai
yra susiję dalykai (priešrūkinės neįsijungs be trumpų).

Kitas dalykas: man nelogiška kai ant svirtelės, kuria nauodojamasi
daugybę kartų važiavimo metu, yra sudedami controlsai, kurių nereikia
junginėti važiavimo metu, juk šviesas įjungi tik pradėdamas važiuoti, o
isjungi baigęs. Lygiai taip pat sėkmingai ant tos svirtelės galima būtų
prikabinti avarinį ar veidrodėlių reguliavimą, bet ar būtų tai logiška?