Tema: Re: Cypos BMW supizdino
Autorius: Caponi
Data: 2017-08-18 13:18:33
Man jis tiesiog lengviau ir patogiau pasiekiamas, nei pakištas kažkur po
vairu. Beje, jei jau prisimint Dainiusho palyginimus su pyzda, tai vokiška
rankenėlė gerokai labiau tą organą primena, nei japoniškas pagaliukas, bet
tiek to, man kadangi seksualinės asociacijos į rankenėles žiūrint nekyla,
tai aš drąsiai už pagaliuką :-)

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i