Tema: Re: Kitaiskas Hi-End - ar kas bandet?
Autorius: tOMZY
Data: 2009-05-10 12:43:33
"mumumčik zergatronas" <zz@mumumba.zerg> wrote in message news:gts6od$s7p$1@trimpas.omnitel.net...
> bandau atsakyt i bendra nepasitenkinima :)
>
> siaip kalbejau apie tukstancius kainuojancius tik laika terodancius
> laikrodzius,

Gerai, pakalbam apie laikrodžius. Kodėl išleist 1000 Lt mobiliakui, kurį po metų pakeisi į kitą, yra mažiau gaila nei kokybiškam ir stilingai atrodančiam laikrodžiui, kurį galbūt nešiosi 20 metų? Ar tikrai užtenka kinietiško už 50 lt, tegul vėluoja ar skuba, o po kelių mėnesių visai sugenda - juk galėsi vėl nusipirkti kitą už 50 lt.

P.S. pats už saviškį prieš 6 metus sumokėjau 66 USD (ne Lietuvoj), kas tada man kaip studentui atrodė gan nemaži pinigai už laikrodį, ypač tuometiniu lito-dolerio kursu. Bet iki šiol veikia idealiai, nekeista net baterija! Tiesa, į papuošalų kategoriją nepretenduoja.