Tema: Re: Kitaiskas Hi-End - ar kas bandet?
Autorius: netavoreikalas
Data: 2009-05-06 18:01:26
eMJei wrote:

> Tai ko lendi ten kur neidomu. man pvz neidomi Goodyear padangu,
> naudojamu formuleje 1 chemine sudetis ar gamybos technolgijos, as jomis
> ir nesidomiu. Juolab neinu i F1 fanu forumus, ir nerekiu kad ka tik
> nusipirkti Goodyear is senuku po 125 lt/vnt yra super didelis geris, kad
> geriau nereikia, o F1 visas padangu reikalas - idiotizmas :)

o kas sake kad man neidomu? vieni domisi, kiti tampa fanatikais

> viskas, stop. To ir uztenka. Reiskia turi idomesniu uzsiemimu nei kad
> gilintis i garso atkurima namuose... O mes vat megstam vis pakeist koki
> nors komponenta, kad sistema dar graziau skambetu, ir vis naujai
> perklausyt savas fonotekas ir pan.

viena yra dometis ir kazka keisti, kita fanatiskai aisikinti apie tai
kas teoriskai net negali buti realu

> o prie ko cia studijos?? snekam apie garso atkurima o ne kurima. Tai
> susije BET visgi atskiros sritys.

kad gerai atkurti garsa, jis turi buti gerai irasytas. ar ne? ar
audiofiline aparatura gali idealiai atkurti namu salygom per kompiuteri
su 5lt kainuojanciu mikrofonu irasyta garsa?

> ne gero kokybisko, o gyvo ir tikro garso. Manau daugelis stengiames ta
> daryti kuo dazniau. Bet zinai ir filharmonija ne sventa karve, kartais
> nustebina prastu skambesiu (aidintis fortepijonas ir pan.).

tai ko tada siekia audiofilai? kuo matuojama ta kokybe? as iki siol
galvojau kad kuo arciau gyvo garso. pasirodo kazko daugiau