Tema: Re: Kitaiskas Hi-End - ar kas bandet?
Autorius: tOMZY
Data: 2009-05-06 08:17:09
Na, audiofilai, paprastai perka daiktą, kurio pokyčius kokybėje jaučia (ar įsivaizduoja, kad jaučia). O ligoniai todėl, kad tai daro nuolatos – turbūt iki gyvenimo galo vis keičia ir keičia.
Kas man kelia abejonių - pvz., užsienyje daug labai garbaus amžiaus audiofilų. O juk žinom, kad su amžium klausa pasidaro nebe tokia kaip jaunystėje. Net tam tikro dažnio garsų nebegirdima, bet va aparatūra vis tobulinama.