Tema: Re: Kitaiskas Hi-End - ar kas bandet?
Autorius: mumumčik zergatronas
Data: 2009-05-06 17:27:25
bandau atsakyt i bendra nepasitenkinima :)

siaip kalbejau apie tukstancius kainuojancius tik laika terodancius
laikrodzius, aukso grandines, ziedus, auskarus su deimantais..

auksas tikrai naudingas elektrotechnikoje, nes turi naudingu savybiu,
deimantai - naudojami pramoneje..
bet ant zmogaus tai tera BLIZGUCIAI tiesiogine to zodzio prasme. o ju
verte - nebent tik tiek, kiek zmogus i juos idejo darbo isgaudamas.
bet ar DEL TO juos kabina ant saves?

o apie meno kurinius ir istorines vertybes:

meno kuriniai - is esmes vertes praktiskai duoda tik vardas, amzius ir
ideja (pirmumas). nes  kitaip ivertinti kurinio neimanoma..

pvz: paimam maleviciaus kvadrata ir prano juodai nudazyta kvadratine drobe
kodel pvz maleviciaus darbas vertas milijona kartu daugiau?

istorines vertybes - jos verte priklauso nuo konteksto ir zmogaus
sugebejimo suprasti ir priimti ta konteksta

mingu dinastijos vaza:
paimam vaza is maximos uz 20lt ir mingu vaza... kuo jos skiriasi
pastacius namie? mingu - grazesne? kiekvienas turi savo grozio suvokima.
o jei taip paemus pvz ir nukopijavus ta vaza?

gera mintis buvo filme "good year" apie vertybes, kur pabaigoj paklausia
  - kiek kartu vadas ziuri i rusyje esanti paveikslo, verto milijonu
originala, ir koki dziaugsma jam tai suteikia?

apie "statusa bendruomeneje".. ar tikrai REIKIA ta statusa RODYTI? t.y.
kok statusa tai rodo? "elito"? "nouveau riche"?

zmogui, kaip socialinei butybei be abejo svarbu pasirodyti... bet cia ir
pakastas suo. viena yra PASIRODYTI, kita - BUTI TOKIU.

papuosalai - turto, pinigu, valdzios simbolis, parodantis, kad zmogus
galingas, turi daug pinigu ir lyg is to turetu buti daroma isvada, kad
jis laimingas..

a nei velnio. galvosukis: koks yra aksesuaras rodantis LAIMINGO (laimes
kaip busenos, o ne vienkartinio rezultato) zmogaus "statusa" ?

dar - nesuplakit puosnios aprangos ir tvarkingos aprangos i viena. tai
ne tas pats. netvarkingai apsirenges - negerbiantis saves, o jei negerbi
saves, kas tave gerbs? puosniai apsirenges - sakyciau bandymas
sumenkinti savo, kaip individo svarba, nes pasirodo ja reikia
"stuprinti" blizguciais, nes kitaip individas patapma pilku. nes TOKS ir
YRA.

ir smulki pastabele. univeruose, mokyklose ir panasiose mokymo istaigose
zmogus gauna issiMOKSLinima, bet ne issiLAVinima

gali buti issimokslines bet neeissilavines. ir atvirksciai be abejo.

apie zmogaus unikaluma:
che.. jei nuo kitu tesugebam issiskirt pasidabine kaip kaledine eglute -
ir unikaluma vertinam tik kaip isorini unikaluma - tai gal mes tikrai
esam PILKI ir VIDUTINYBES viduje? nekilo tokia mintis? :D

nieko nerasiau asmeniskai :)