Tema: Re: Kitaiskas Hi-End - ar kas bandet?
Autorius: Rimas
Data: 2009-05-06 13:43:48
Nu kad kuo senesnis šlamštas (apie "meno" kūrinius aš čia kalbu) tuo brangesnis. O juk šiaip paėmus ten kokiam mingų dinastijos puode meno tokio brangaus kaip ir nėra. Kaip mokėjo žmogelis tą puodą nulipint taip ir nulipino. O praėjus kelies šimtams tūkstančiams metų, pasirodo kad tokie dirbiniai tai kažkokia neįkainojama meno vertybe. Tai ko šiandieniniu puodų, papuošalų niekas nelaiko meno vertybėm (neimam darbu, kurie yra ale menininkų atbulom rankom pagaminti)? Juk po kokia 1000 metų ras kas nors luminarc lėktšę, kuria pirkai iš maximos ir sakyk vau! Va čia tai meno kūrinys! Šūdas - o ne kūrinys! Tokie daiktai turi tik istorine verte, bet ne pinigine.

O čia nupiešia paveikslą kažkokį kur nei blaivas, nei girtas nesuprasi ir giriasi koks tai menas. Tu tipo proletariatas nieko nesupranti, esi dvasios ubagas ir tiek :)

Tas vadinamas "menas" yra toks pats darbas kaip ir kiti. Inžinieriaus, gydytojo, kiemsargio ir pan. Kaip kas ką sugeba dirbt.

"tOMZY" <tomas@TRINTIpremjeras.lt> parašė naujienų news:gtro3k$1u2$1@trimpas.omnitel.net...