Tema: Re: Kitaiskas Hi-End - ar kas bandet?
Autorius: netavoreikalas
Data: 2009-05-07 18:47:05
tai vienas dalykas yra kad jazz'as ar tai kokia klasikine muzika
neskamba per prasta aparatura, o per kokybiska skamba. turbut noretum,
kad namie BB Kingas skambetu taip, kaip kad jo klausytum gyvai. tai as
manau kad yra normalus kokybes ieskojimas.
o va yra cia tokiu veikeju, kuriem filharmonija yra sudas, o laidas uz
10 000 padaro kad "Bobruiske pagamintas smuikas pradeda skambëti kaip
Stradivarijus"