Tema: Re: Kitaiskas Hi-End - ar kas bandet?
Autorius: Contax
Data: 2009-05-07 15:25:29
Na nereikia painioti audiofilų ir melomanų, tai skirtingi dalykai. Visiškai.
Aš asmeniškai irgi beveliju klausyti muzikos, o aparatūra turi tik
netrukdyti jai atsiskleisti. Bet yra žmonių, kuriems Bobruiske pagamintas
smuikas pradeda skambėti kaip Stradivarijus pakeitus kolonėlių laidus, taip
aparatūra "susigroja".