Tema: Re: Kitaiskas Hi-End - ar kas bandet?
Autorius: offline
Data: 2009-05-07 15:01:28
kodel gi neprastumsi? ponas neivertina marketingo galios...
va keik milijonu ar milijardu zmoniu prisiperka visokiu maisto papildu
grziose pakuotese, t.y. visokio slamsto ir jie jiems PADEDA, nors realiai
poveikio jokio jienedaro.
ne visada zmogus girdi, kartais (o esant mazesniems niuansasms tai daznai)
jam tik atrodo, kad jis girdi. ior jis pasiryzes uz tai moketi pinigus.
jo pinigai, jo reikalas. teigti kad keikvienas audiofilas sugeba objektyviai
ivertinti performanca klaidinga, nes taip negali butu. klausimas tik kiek tu
audiofilu ir kuri performanca ivertina tikrai, o kiek jo yra
isivaizduojamo.. o pinigai mokami tai uz abu :)