Tema: Re: Kitaiskas Hi-End - ar kas bandet?
Autorius: offline
Data: 2009-05-07 17:38:25
o tai kur ta riba aš neįkertu.
mane galima audiofilu išvadinti, nes va su kokiu tai papigiaja boomboxiniu
centriuku nu negaliu džiazo ar bliuzo kalusyti, nu nniekaip. Va daba groja
BB Kingas. nu negaliu aš jo mašinoj klausyti per savo kokias tias papigiaja
kolonėles.. nu neskamba ten niekas.. groja, bet nu neskamba... o va namuose
visia kitas reikalas. nors aparatūra neglaiu pasigirti, bet man groja,
skamba ir kaifuoju daba atsipūtęs :)
vistiek manau kad viskas kas su saiku yra gerai irgi kiekvienas savaip iš
proto kraustosi :)
kam varyti ant tų audiofilų. gal jie irgi melomanai, tik va neskamba jiems
trimitas su pigesniu nei odin kabeliu ir nors tu ką :) man ir filatelistai
švelniai tariant bepročiais atrodo.. na bet gi prisipažinkim ir patys ne
šventieji :)
daba pagalvojau, kad vistiek turbūt kiekviens religijos išpažinėją iš pat
pradžių apkuldavo :) o paskui jau dalis perimdavo jo tikėjimą :)
taigi ar tikrai Dievu netikit? :)