Tema: Re: Kitaiskas Hi-End - ar kas bandet?
Autorius: Gintas
Data: 2009-05-09 09:54:19
nereik pulti i kratutinumus. Ne kiekvienas turi galimybu patekti i gera koncerta. Ne kiekviename koncerte-del ivairiu priezasciu tas garsas vykes, kaip ir ne kiekvienas irasas studijoje ar kiekvieno gamintojo issreigtas vinilas. aibe faktoriu. Gera aparatura leidzia priarteti prie tonmeisterio sumanyto skambesio, kuris savo ruoztu dar nuo eiles dalyku priklauso-jo turimos irangos, atlikeju, studijos  Klausimas tik-ar verta del tu subtilybiu kisti tiek pinigu Vieniems atrodo verta, kitiems ne. Kaip ir i laikrodzius, brilikus, moteris, madingus drabuzius ar tiuninguotas masinas. Jeigu juoktis is audio irangos fanatiko, tada reiktu juoktis is visu kurie valgo ne vien ryzius, gyvena turistineje priekaboje vaiksto ne vien labdariniais drabuziais. Nes , sutikite, butu galima sekmingai ir taip gyventi