Tema: Re: Kitaiskas Hi-End - ar kas bandet?
Autorius: offline
Data: 2009-05-06 22:23:46
ir abskirtiai ponai yra menas, kuris kainuoja. yra skonis, kuris kainuoja.
ir yra tuštybė kuri irgi kainuoja.
kiekvienas moka už vieną arba kiekvieną iš jų daugiau ar mažiau.
Skonis, muzikos, garso supratimas nėra įgimtas, jis yra įgyjamas. Man smagu
matyti žmones kurie toblėja arba stengiasi tobulėti. Žinoma tai daugiau ar
mažiau kainuoja.
Kuo Jums gaila, kad žmogus tiki ir moka už tą tikėjimą? nesvarbu girdi jis
tą skirtumą tų laidų ar įsivaizduoja, kad girdi. Jeigu jis nuo to yr
alaimingesnis, ar jaučiasi laimingesnis.. tebūnie.
Deja, bet kiekviena diskusija apie tikėjimą yra visiškai bergždžia, o
audiiofilijoj tikėjimo elementas yra ypač svarbus.