Tema: Re: Kitaiskas Hi-End - ar kas bandet?
Autorius: AS
Data: 2009-05-07 18:24:29
"tOMZY" <tomas@TRINTIpremjeras.lt> wrote in message
news:gtr6gl$28t$1@trimpas.omnitel.net...

> Kas man kelia abejonių - pvz., užsienyje daug labai garbaus amžiaus
> audiofilų. O juk žinom, kad su amžium klausa pasidaro nebe tokia kaip
> jaunystėje. Net tam tikro dažnio garsų nebegirdima, bet va aparatūra vis
> tobulinama.

Siaip jaunelabai linkes save priskirti prie audiofilu-fanatiku, bet kazkiek
papriestarausiu. Klausa su amziumi "ne kaip jaunystej" del keliu priezasciu,
o ir proceai ivairus gali buti. Zmogus gali susirgti kokia otoskleroze, kai
pirmiausia silpsta jautrumas aukstiem garsam. Kadangi pokyciai ne per viena
diena, gali nepastebeti, kol reikalas nepazengs tolokai. Gali receptoriai ir
klausos nervas atrofuotis del pastvaus perdidelio triuksmo ceche ar kasdien
sedint uz kokio sunkvezimio vairo. Galu gale galimas palaipsnis klausos
netekimas vien del to, kad vyrenis zmogelis gyvena vienas, nelabai jam idomi
muzika ar netgi telikas, o siaip tik kartais iseina su kaimynais paplepeti,
t.y., visa laika gyvena gan tylioj aplinkoj, o kartais girdi tik vidutinius
garsus. Tokiu atveju ir smegenys pripranta registruoti vien tai, kas ausis
pasiekia. Zinomas dalykas, kad klausa galima istreniruoti, kas faktiskai yra
butinybe visokiems muzikantam, dirigentam, garso rezisieriam etc. Faktiskai
niekas netrukdo to padaryti ir namuose, klausantis kokybiskai irasyto garso
per kokybiskai atkuriancia aparatura. Aisku, butina salyga, kad nebutu
fiziniu ligu, trukdanciu garsa is viso isgirsti ir turi buti noras kazko
klausytis, ne vien bum-bum-tss-tss.