Tema: Re: Kitaiskas Hi-End - ar kas bandet?
Autorius: netavoreikalas
Data: 2009-05-06 15:00:59
foruma skaitau seniai, o audiofilojoj net ne naujokas, o neplanuojantis
tokiu niekad buti.
turiu 94 metu gamybos stiprintuva ir kazkokias koloneles. mano klausomai
muzikai uztenka. kadangi kaip ir esu isitikines, kad studijoj dabar
naudojama kad ir labai super gera, bet skaitmenine technika, viskas eina
per kompiuterius, o visam tam naudojami kad ir tikrai geri ir kokybiski,
bet ne zvaigzdziu metalo ir ne uz desimtis tukstanciu laidai. studijos
iranga turbut kainuoja daugiau, nei kad gero audiofilo namu aparatura,
bet ten esantys laidai greiciausiai sudaro pacia maziausia dali bendros
kainos.
norint gero kokybisko garso reikia eit i koncerta ir klausytis visiskai
gyvai, be papildomo igarsinimo.
o del zvaigzdziu metalo laidu, tai man atrodo kad geras audiofilas
ismoksta aklo testo metu atskirti brangiausia laida :)