Tema: Re: Kitaiskas Hi-End - ar kas bandet?
Autorius: eMJei
Data: 2009-05-06 15:36:40
netavoreikalas wrote:
> foruma skaitau seniai, o audiofilojoj net ne naujokas, o neplanuojantis
> tokiu niekad buti.

Tai ko lendi ten kur neidomu. man pvz neidomi Goodyear padangu,
naudojamu formuleje 1 chemine sudetis ar gamybos technolgijos, as jomis
ir nesidomiu. Juolab neinu i F1 fanu forumus, ir nerekiu kad ka tik
nusipirkti Goodyear is senuku po 125 lt/vnt yra super didelis geris, kad
geriau nereikia, o F1 visas padangu reikalas - idiotizmas :)

> turiu 94 metu gamybos stiprintuva ir kazkokias koloneles. mano klausomai
> muzikai uztenka.

viskas, stop. To ir uztenka. Reiskia turi idomesniu uzsiemimu nei kad
gilintis i garso atkurima namuose... O mes vat megstam vis pakeist koki
nors komponenta, kad sistema dar graziau skambetu, ir vis naujai
perklausyt savas fonotekas ir pan.

> kadangi kaip ir esu isitikines, kad studijoj dabar
> naudojama kad ir labai super gera, bet skaitmenine technika, viskas eina
> per kompiuterius, o visam tam naudojami kad ir tikrai geri ir kokybiski,
> bet ne zvaigzdziu metalo ir ne uz desimtis tukstanciu laidai. studijos
> iranga turbut kainuoja daugiau, nei kad gero audiofilo namu aparatura,
> bet ten esantys laidai greiciausiai sudaro pacia maziausia dali bendros
> kainos.

o prie ko cia studijos?? snekam apie garso atkurima o ne kurima. Tai
susije BET visgi atskiros sritys.

> norint gero kokybisko garso reikia eit i koncerta ir klausytis visiskai
> gyvai, be papildomo igarsinimo.

ne gero kokybisko, o gyvo ir tikro garso. Manau daugelis stengiames ta
daryti kuo dazniau. Bet zinai ir filharmonija ne sventa karve, kartais
nustebina prastu skambesiu (aidintis fortepijonas ir pan.).