Tema: Re: Kitaiskas Hi-End - ar kas bandet?
Autorius: Icetom
Data: 2009-05-07 00:41:49
Ką norėjau tau pasakyti tomis nuorodomis, kad tai yra normalu, saves
parodymas, išskyrimas saves iš kitų ir pan. (kaip ir rašiau, neperlenkiant
lazdos). Jei aš uždirbsiu 10 tūks.t Lt per mėnesį, tai ir laikrodį nešiosiu
už tokią sumą, nes man tai bus ne tik laikrodis, bet ir gražus vyriškas
aksesuaras bei parodymas ką aš galiu ;) Parodyk man normalų vyrą, kuris
nesiektų valdžios :) ?

Ši Maslow piramidė buvo tik kaip vienas iš pvz.

Daugiau neatrašinėsiu šia tema. Peace ;)