Tema: Re: Kitaiskas Hi-End - ar kas bandet?
Autorius: tOMZY
Data: 2009-05-06 14:04:23
Asmeniškai tikrai nemanau, kad vertas tiek. Bet ir netvirtinu, kad paveikslo pasikabinimas ant sienos - tuščiagarbystės ar primityvumo požymis.

Yra dalykų, kurie yra gražūs (tegul ir ne visiems), tačiau reti ar net aboliučiai vienetiniai, todėl ir turi savo kainą. Todėl čia ne kainą ne medžiagų cheminė sudėtis lemia, o daikto pridėtinė vertė. Daiktas vertas tiek, kiek kažkas už jį sumoka.

Tarkim, auksas - kaip metalas vertinamas, nes atsparus oksidacijai, todėl tinka ir juvelyrikai. Bet kiekiai jo nėra begaliniai ir visiems prieinami, tad auksas rinkoje turi gana pastovią kainą.