Tema: Re: Kitaiskas Hi-End - ar kas bandet?
Autorius: eMJei
Data: 2009-05-05 22:17:18
pakeisi 10 kinietisku aparatu, tarkim pigiu, po 200-500 usd, ir suprasi
kad tai sh. Padaugink suma, laika, suprasi kad sumoket papildomus
200-500 ar 1000 ir isigyt rimta aparata ko gero vertejo labiau.

kitas variant pirkt kinieti kaip baze ir tobulint. deja praktika rodo
pvz is kinietisko lempinio, naudinga detale tik korpusas, visa kita keisti.

Zodziu su kienieciais daug vargo.. bet netyciom gali uzsokt nat
idomesnio aparato, tie kinieciai irgi zmones, lituokli laikyt moka,
kopijuot moka :D