Tema: Re: Kitaiskas Hi-End - ar kas bandet?
Autorius: offline
Data: 2009-05-07 21:24:46
lankausi, bet labai nereguliariai :) kad ten apie kosmosą daugiausiai
diskusijos :)
deja bet sudalyvauti nepavyks. teisa sakant net netikiu, kad galėčiau ką
nors išgirsti naujoj vietoj su krūva žmonių...
va pvz. pirkau ausines sennheiserius kokius tais (na reikėjo atviro tipo
ausinių prie mptrys grotuvo), paklausiau vietoj. nu slogus įspūdis, nes
nepasakyčiua, kad "groja". parsinešiua amo, atsipalaidavau, pasileidau šį
bei tą, ogi groja ir sakyčiua labai neblogai.
man asmeniškai labai didelį įspūdį daro aplinka, žmonės, kitų nuomonė, tam
tikras spaudimas (na kai stovi žmogus ir žiūri kaip tu klausai), aparatūros
dizainas ir kita. paskui kai tie pojųčiai atbunka, atsisėdi vienas,
pasileidi tiap paklausai, kitu garsu paklausai.. va tada ir galiu jau
daugmaž objektyviai (na tiek kiek aš girdžiu) kažką pasakyt... o visa kita,
tai tik pasižadimia, kurie nieko nereiškia... na šiandine suskambėjo tiap,
kitoj realiai gal suskambės kitaip... či akalba apie niuansus :)