Tema: Re: Kitaiskas Hi-End - ar kas bandet?
Autorius: offline
Data: 2009-05-07 19:06:11
"netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message
news:gtuvpp$3po$1@trimpas.omnitel.net...
> tai vienas dalykas yra kad jazz'as ar tai kokia klasikine muzika neskamba
> per prasta aparatura, o per kokybiska skamba. turbut noretum, kad namie BB
> Kingas skambetu taip, kaip kad jo klausytum gyvai. tai as manau kad yra
> normalus kokybes ieskojimas.

na aisku kad noreciau ir kadangi turiu bent jau primityvu suvokimc apie
akustika, tai nezadu tieki investuot i savo gyvenamaji plota, kad jis vien
aju negadintu to ka groja aparatura, kuri kauoja kur kas pigiau nei kaip
kurie kabeliai :)
o as visiskai nesitikiu ir nesiekiu, kad pas mane BB Kingas skambetu taip,
kaip jis skamba gyvai (nesu gyvai niekada girdejes), man jo grojamos muzikos
kokybes dabar uztenka, bet va kita muzika neskamba... gal truksta taip
vadinamu "raumenu" galbut dar ko nors. na universalios aparaturos nera ir to
as pirkdamasnesitikejau, bet tikiuosi pagerinti metalo grojima iki mane
tenkinancio lygio.
o ir filharmonijoj buvau gal pries desimt metu :) man visai uztektu ir to,
kad skambetu kaip sv. kotrynos (atrodo taip vadinasi) baznycioj vykstantys
koncertai :)

> o va yra cia tokiu veikeju, kuriem filharmonija yra sudas, o laidas uz 10
> 000 padaro kad "Bobruiske pagamintas smuikas pradeda skambėti kaip
> Stradivarijus"

na bet tu cia tirstini spalvas.. taip niekas nesako :)