Tema: Re: Kitaiskas Hi-End - ar kas bandet?
Autorius: Icetom
Data: 2009-05-06 14:08:48
Nu tu čia zagnul truputi :) Ar nemanai, kad mes žmonės tuo ir įdomus, kad
nei vieno žmogaus nėra vienodo tiek mastymu, tiek apsirengimu, puošimuosi ir
pan. Ar tau įdomu būtų gyventi jei žemėje vaikščiotų vien tik viens prie
vieno mumumčik zergatronai?

Be to man atrodo, kad papuošalai anksčiau reiškė ne vien tik grožį, bet ir
nurodydavo statusą bendruomenėje, turbūt buvo skirti ir priešingai lyčiai
privilioti ir pan.

Taip išeina, kad mano intelektas irgi yra žemesnis nei vidutinis, nes mėgstu
prie kostiumo priderinti kaklaraištį, perkantis diržą irgi žiūriu, kad man
gražus būtų, apskritai stengiuos paderinti drabužius ir pan. Dar tiesa,
kažkaip ir aukštojo mokslo išsilavinimą sugebėjau įgyti :D