Tema: Re: Kitaiskas Hi-End - ar kas bandet?
Autorius: Necris
Data: 2009-05-05 21:50:18
As visa sita audiofilija tai suprantu ir pateisinu, bet man juokingas
kartais atrodo vienas dalykas:
Kad suvokt subtiliausius skirtumus, kuriuos GALBUT ir isryskina
simtatukstantine aparatura, reikia tureti labai islavinta ausi/skoni.
Juokinga, kai zmones, niekada nedare irasu studijoje, diskutuoja
apie scenos gyli, ploti, auksti, ilgi xujilgi ir t.t.:) Jau nekalbu apie
tuos,
kurie su tokia aparatura klauso elektronikos/DJ/kitokio bumcik bumcik.

Ir kvaila yra nuvertinti pigesnius dalykus. Pagal analogija: kai kurie
profesionalai groja su entry level instrumentais. Ne del to, kad neipirktu
brangiu,
ir ne del to, kad nemate kitu (o mate ir grojo su simtais kitokiu) -
paprasciausiai tas instrumentas geriausiai skamba prie tam tikru
salygu/setupo, kad ir kaip tai atrodytu neitiketina.