Tema: Re: Kitaiskas Hi-End - ar kas bandet?
Autorius: eMJei
Data: 2009-05-07 11:07:35
kam kam bet normaliam audiofilui jokio daikto uz jokia kaina vien "ant
tikejimo " neprastumsi :))) Daiktas turi atgroti, ir net virshyti
lukescius atsizvelgiant i kaina. Taip, yra kategorija audiofilu kuries
valdo nemazus $$ isteklius, ir tiesiogine prasme tingi cackintis, tai
buna daro prielaidas kad 5000 kabelis geriau nei 2000 kabelis ir ji
perka:) bet sakau , pvz man litai brangus, nesvarbu kiek tas kabelis
bekainuotu, jo "performancas" turi virshyti kaina.