Tema: Re: Kitaiskas Hi-End - ar kas bandet?
Autorius: offline
Data: 2009-05-07 15:03:40
klausimas ar iš viso čia yra nors vienas audiofilas. pons eMJei kokį tai
polinkį į tai turi.. kiti gi vargu...
aš asmeniškai klausau muzikos, o aparatūra arba leidžai jai atsiskleisti
arba ne... (yra ir tarpinių variantų).
va daba groja Wes Montgomery Trio, "A dymanic new sound". groja puikai :)
ale noriu ir kitoiso muzikos paklausty,, tia galvoju apie stipro apgreidą..
jeigu bus tikėtina, kad gros geriau :)