Tema: Re: Kitaiskas Hi-End - ar kas bandet?
Autorius: netavoreikalas
Data: 2009-05-06 17:48:20
tOMZY wrote:

> arba nusipirktos prastos vietos kur nors gale ar visai sone.

kaip tu cia dabar drysti? filharmonija yra sudas. audiofiline aparatura
uz simtakita tukstanciu skamba geriau nei filharmonija.
man cia panau i o.foto apie palydovus - kaip ten karine pramone gali
daugiau nei fizikos desniai, taip cia audiofilai ir ju aparatura gali
daugiau nei fizikos desniai. ju aparatura is paprasto CD isspaudzia
daugiau nei kad filharmonijoj isgirsi :)