Tema: Re: darbo sutarties nutraukimas esant siurksciam pazeidimui
Autorius: VNO
Data: 2010-02-12 19:44:31
> Jei tai ne koks Bauhaus, tai nieko labai tragiško ir neįvyko...
> (normalu; išsikraustė tas tavo tinklas ar vieno pastato centriukas, o
> čia atsikraustė Bauhof, Prisma (sąrašą dar būtų galima tęsti)...)

del to galimos invsticijos moraliskai atpinga ar kaip?

> Nesupyk, bet ar tokios kalbos iš sandėlio sklido, ar visgi iš kažkiek
> aukščiau ir rimčiau...?
> Beje, anuomet (prieš ~7 metus) kaip tik buvo socialdemokratų (gal
> veikiau tos nomenklatūros, kuri tikrai valstybę valdė neatbulai)
> auksinio valdymečio (2001-2007) pavasaris...

as nepyksiu :)
bet pradeda jau ima juokas ,kai sakau viena, o klausineja kita.
Kalbos ne sklydo, kalbos buvo sakomos auksciausios grandies vadovu.
kas dar neaisku?
o gal nesitiki, kad musu suoer LT taip galejo buti? :D

> Vėlgi, panašu, kad taip tau švietė iš sandėlio...
> (nes tarkime kokioje Rusijoje ar Ukrainoje nepalyginamai didesnius
> vargus tenka pereiti (ir atvirai tepti); ir nieko, pereina, jei tik
> interesas yra...)

galim  jau risti pokalbi.
nes ispudis, kad nezinai ka parasyti, apart prikolu.

sunku suprasti, kad jokiu vargu nereiki eiti, jei kitoje panasioje rinkoje tu vargu nereikia?

> Ir aišku pasamdomi architektai, priešgaisrinės saugos departamentas, kad
> „atidirbtų“?
> Na, jei tikrai taip manai, tai jau parašiau, kam gali dėkoti...

visi politikai yra prakstiska ivienodi.
apie partijas gali nepradeti ;)

> Ten ironija; kaip supranti vokiečiams su kokybiškos produkcijos
> asortimentu lįsti konkuruoti ne į nišinę sritį, ten, kur vyrauja pigiena
> iš Kinijos...

Cia priklauso apie ka sneka eina.
kaip dabar yra negaliu sakyti, seniai ne toje rinkoje esu.
tada gal asortimentas kitoks buvo.

VNO