Tema: Re: darbo sutarties nutraukimas esant siurksciam pazeidimui
Autorius: DRX
Data: 2010-02-09 11:07:15
na einu pirmiausia priduosiu prasyma darbo inspekcijai. ten uztvirtins visus
pazeidimus.
atleidimo proceduroje vieno rasto truksta kiek suprantu. iformins kad
netvarkingas neteisetas atleidimas.
atras dar kruva higienos pazeidimu. ir tada vistiek reiks teisininko
pagalbos rasant ieskini ir priduodant teisman.
rastu reiktu parasyt nes dirikas atsisako pateikti isakymo kopija kuriuo jis
mane paliuosavo.