Tema: Re: darbo sutarties nutraukimas esant siurksciam pazeidimui
Autorius: zhaltas
Data: 2010-02-09 12:04:21
tai i visuma ir ziuriu.
krize visiem darbu nera, algas is kazko reik moket, o dar pagautas konkreciai darbo vietoj darbuotojas xalturinantis , naudodamas darbo priemones, gaisdamas laika uz kuri tu sumoki, bega i njiuvsus pasikonsultuot kaip cia dabar geriau ispist vadova... bl, man tai protu nesuvokiama tokia situacija, linkeciau kad asisuktu viskas pries paty darbuotoja...