Tema: Re: darbo sutarties nutraukimas esant siurksciam pazeidimui
Autorius: zhaltas
Data: 2010-02-11 09:02:22
gal nenukrypstam i asmeniskumus nes tamstos as isvis neturiu jokio noro vertinti pagal poziuri i darba etc. manau bus geriau nuo to visiem.
Nesuvokiamas man toks darbuotojo elgesys ir tiek, gerai bent tiek kad tokiem ereliam atejusi krize stipriai pakirpo/pakirps sparnelius. Nes darbo vietu zavalom, algos keliamos uz kavos gerima ir pizdelinima, o blogiausiu atveju yra milionas variantu kur iseit...
Gaila vaikuciai, bet 2006-ieji vargu ar greit sugryzh...