Tema: Re: darbo sutarties nutraukimas esant siurksciam pazeidimui
Autorius: Dunduk@s
Data: 2010-02-11 15:52:10
2010-02-11 15:37, Laimis rašė:
> Nors iš tikrųjų, tai aš atsakiau siuntimu į siuntimą (kai kitus
> siuntinėji uab'ų steigti, tai ir tave siuntinės jų steigti kitur, kad
> galėtum palyginti prieš cypaudamas; o palyginti yra ką...)

Matai, aš jau turiu ką palyginti, o ne beprasmiškai atsirašinėju į
kiekvieną postą. Net siūlau ką reikėtų keisti, kad nebūtų taip kaip
dabar yra, kai taikos metu Lietuvoje žmonių mažėja.

Kada paskutinį kartą tiek žmonių sumažėjo per tokį trumpą laiką? 1655
metais ar per švedų karą? Net Stalinas nesugebėjo tiek į Sibirą
išgrūsti, kiek dabar buvo priverstų pabėgti, tariamai, savo noru. Bėga
dėl to, kad valstybė valdoma nuostabiai, turbūt, tik va lietuviai
piktdžiugiškai varo pažiūrėti ir pasidžiaugti kaip kitose šalyse blogai
gyventi.