Tema: Re: darbo sutarties nutraukimas esant siurksciam pazeidimui
Autorius: DRX
Data: 2010-02-08 11:54:22
neisivaizduoju kaip galeciau irodyti kad vadovas zinojo ir leido dirbti sau
laisvu laiku. ir tuo paciu patvirtinti kad as vistik dariau pazeidima.
ar geriau laikytis pozicijos kad nieko nedariau. (buvo keli ilgesni
skambuciai is asmeninio mob. atsivertus asmeninius brezinius aiskinantis su
valstybiniu istaigu darbuotojais
projekto plonybes, su kuriais negaliu isspresti reikalu nedarbo metu).
ar butu irodymas kazkokios skaitmenines bylos mano kompe (istrauktos is mano
kompo man nezinant) be popierinio varianto ir jokiu parasu.