Tema: Re: darbo sutarties nutraukimas esant siurksciam pazeidimui
Autorius: Dunduk@s
Data: 2010-02-11 08:51:34
2010-02-10 23:54, Laimis rašė:

> Aš tai džiaugiuosi, kad pinigų nepritrūko tiek, kad tas darbuotojas būtų
> dar ir tiesmukiškai apiplėštas (be to, kad bandoma apiplėšti
> netiesiogiai)...
> Juk atsirado problema -- nėra darbo ir pinigų. Kas kaltas? Kubilius,
> klientai, darbuotojai. Ką sako įstatymai? Ką!? Mokesčius mokėti?!
> Išeitinė?! Nesulauksit! Jūs naikinat smulkiuosius!
> Klausausi ir stebiuosi: juk pakaktų, kad toks Dunduk@s ateitų (iš kur ir
> kur?) ir apgręžtų atbulą valstybės valdymą; viskas stotųsi į savas,
> įprastas vėžias...

Kitose valstybėse ir stojasi. Gal ten prie valstybės vairo stovi ne
visokie laborantai kartais dėl akių pasikeisdami vietomis su partinių
mokyklų auklėtiniais, o kokie dunduk@i, o gal dar baisiau – gal ten
stovinčių prie valstybės vairo nevairuoja arba vairuoja mažiau
užkulisiniai veikėjai.

Kaip atsitiko, kad įstatymai parašyti lyg ir lietuviškai, bet
perskaityti ir suprasti neina?
Kodėl Lietuvoje nėra viduriniojo sluoksnio?
Kaip atsitiko, kad A.Kubiliaus teigimu mokesčius reguliuoja net 60
įstatyminių aktų? Ką neužtektų vieno ar dviejų?
Kodėl DRX neplanuoja atidaryti savo įmonės, jei darbdavys jį skriaudžia?

Į paskutinį klausimą galima labai greitai atsakyti. O gi todėl, kad jis
protingas ir puikiai žino, kad tik pradėjus savarankišką veiklą jį labai
staigiai suėstų tos pačios institucijos, kuriomis jis dabar nori
grasinti darbdaviui, nes tektų pačiam samdyti žmones, o pačiam sėsti
prie „tobulųjų“ įstatymų studijavimo. Jo (ir savo kaip jis dabar)
chalturkes darytų pasamdyti žmonės, kurie gali bet kada supykti, nes
pačiam nelabai liktų laiko.

Bet ką aš čia svaigstu. Tokius kaip aš reikia uždarinėti į psichiatrines
proto įkrėsti. Patirtis dar, turbūt, nepamiršta.