Tema: Re: darbo sutarties nutraukimas esant siurksciam pazeidimui
Autorius: Dainiushas
Data: 2010-02-08 21:46:02
nu šiaip tai yra du lietuviški mąstymai, vienas kitą sėkmingai papildantys.
"Direktorius lopas" ir "darbuotojas lopas".

Beje, mano pasakymo apie tai, kad direktorius nesugebėdamas duot darbo
nesugeba ir normaliai nutraukt santykių, taip ir nepakomentavai. Kaip ir
turbūt nepakomentuotum kodėl direktorius ne lopas paprašius 3k vietoj 2.5k
pradeda vartot necenzūrinę leksiką - o paskui vietoj vieno žmogaus už tuos
dusupuse pasisamdo du už septynis sumoj ir turi nepadarytus darbus - jau
sėdi patenkintas. Kaip ir nepakomentuotum kodėl ne lopas direktorius 15-20k
per mėn. firmai uždirbančiam žmogui pasiūlo pusantros štukės nes fyrmai
hujova ir nėra iš ko mokėt ir pyst nusiperka naują mašiną arbai kaip tas
pats aiškinama žmonėms, išdidžiai važinėjant su 200kT kainuojančiom
mašinom -  ir taip ant kiekvieno kampo.

Tavęs kartais kai pasiklausai, tai atrodo darbdavių ir direktorių
diskriminacija čia pas mus.....