Tema: Re: darbo sutarties nutraukimas esant siurksciam pazeidimui
Autorius: Laimis
Data: 2010-02-11 15:37:46
Dunduk@s rašė:

> Tipiškas valdininkėlio supratimas. Varyk maždaug į kitą šalį, nes Tu čia
> nereikalingas, bet aš nevarysiu, o darysiu ką sugebu, kad varytų tokie
> valdininkėliai, o ne paprasti darbuotojai ir darbdaviai. Bus sunku mane
> išgraužti.

Tipiškas darPdavėlio, kuris net mokesčių oriai nesugeba susimokėti, ką
jau bekalbėti apie (socialiai) atsakingą verslą, požiūris...
(čia apskritai, o ne asmeniškai)
Nors iš tikrųjų, tai aš atsakiau siuntimu į siuntimą (kai kitus
siuntinėji uab'ų steigti, tai ir tave siuntinės jų steigti kitur, kad
galėtum palyginti prieš cypaudamas; o palyginti yra ką...)