Tema: Re: darbo sutarties nutraukimas esant siurksciam pazeidimui
Autorius: BigM
Data: 2010-02-09 14:33:41
Protingi darbdaviai su darbuotoju išsiskiria gražiuoju, suvokdami, kad tas
darbuotojas bus tavo potencialus partneris/klientas, o ne priešas.

Protingų darbdavių/vadovų pas mus reta. Klykia visi, kad pas mus žemas
veiklos efektyvumas ir pan., bet čia ne darbuotojų, o VADOVŲ kaltė. O jie
akli, daug dar aklų...