Tema: Re: darbo sutarties nutraukimas esant siurksciam pazeidimui
Autorius: Laimis
Data: 2010-02-11 16:05:38
Dunduk@s rašė:

> Matai, aš jau turiu ką palyginti, o ne beprasmiškai atsirašinėju į

Tai aš tau gi siūlau palyginti eurostat'o statistiką. Na, žinoma, ji
beprasmiška vietiniam darPdavėliui, kuris manosi esąs įgalus valstybę
valdyti neatbulai...

> kiekvieną postą. Net siūlau ką reikėtų keisti, kad nebūtų taip kaip
> dabar yra, kai taikos metu Lietuvoje žmonių mažėja.

Taikos metu sienos atviros, nyksta (kultūriniai, kalbos, kt.) barjerai...

> piktdžiugiškai varo pažiūrėti ir pasidžiaugti kaip kitose šalyse blogai
> gyventi.

O kaip ten yra uab'ą turėti ir mokesčius mokėti?
Turbūt daugumoje ten, kur reikalingas nekvalifikuotas ar neitin
kvalifikuotas darbas. Taip, ir ten galima egzistuoti, vegetuoti ir netgi
gyventi. Dar spėju, kad ten ir įstatymai labiau veikia ir mokesčių
vengti ar darbų saugos ir kitų reikalavimų nepaisyti taip lengvai
nesigauna...
Ten daugiau erdvės, spalvų, dinamikos, didmiesčių; ten tiesiog kitaip
nei čia, bet visavertį ir lygiavertį tenykščiam gyvenimą, susikuria,
spėčiau, mažuma.