Tema: Re: darbo sutarties nutraukimas esant siurksciam pazeidimui
Autorius: VNO
Data: 2010-02-09 17:41:23
tu savo masina palik prie namu, raktukus man duok, as pasivazinesiu.
bet taxi nedirbsiu, pazadu gerb. darbuotojau.

as tokias galimybes kaip "xalturke" pas save panaikinau, to nepdarysi pa mane net teoriskai.

VNO

"Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:hkrrds$b46$1@trimpas.omnitel.net...
> O! Dar vienas darbdavys?
>
> "VNO" <gabrielmTRINKSITA@takas.lt> wrote in message

>>> 1. Darbai atlikti laiku ir tvarkingai (darbdavys su tuo sutinka);
>>> 2. Darbdavys pripažįsta, kad neturi darbo darbuotojui;
>>> 3. Darbdavys pripažįsta, kad tik ir laukė progos tokiu būdu darbuotoją