Tema: Re: darbo sutarties nutraukimas esant siurksciam pazeidimui
Autorius: DRX
Data: 2010-02-08 11:08:25
oii kaip sudetingai
parasiau pasiaiskinima jau. ir pasirasiau isakyma kad SUSIPAZINAU. manau
sitas situacijos nesunkina?
darbo gincu komisija sudaryt ner is ko. nes darbe be manes dar du
darbuotojai sedi.
paliudyt ar irodyt ner kam. irodymu butu jei nebent skaitmeniniu bylu is
mano darbinio PC nukopinta.
kompe dabar aisku jau nieko neliko ir pedsaku kad trynta neber.
esmej nezinau uz kurio galo siula patempt kad sefas taptu suinteresuotas
mane ramiai atleist
be piktumu, nes po visu gincu mane gali sugrazint i darbo vieta.