Tema: Re: darbo sutarties nutraukimas esant siurksciam pazeidimui
Autorius: DRX
Data: 2010-02-08 10:56:11
darbo sutartis tipine ir minimali. nera irasyta jokiu jeigu jeigu. ymones
vidaus taisykliu nera. pareigybines savo taip pat nemaciau.
darbdavys sito tikrai lauke. nes pats prisipazino kad ymone eina i minusa ir
man darbu artimiausiu metu netures.
esme tame kad butu smagu sulaukti perspejimo ar kazko panasaus. o ne pist is
dangaus labai siurkstus pazeidimas ir tu siandie jau laisvas.
pasigilinus i siurksciu paziedimu sarasa pritaikomas punktas tiktai " 11)
kiti nusižengimai, kuriais šiurkščiai pažeidžiama darbo tvarka."
todel manau kad siurkstumo cia nera. imone nuostolio del manes nepatyre.
mano atliktiem darbam ir darbo tvarkai pretenziju neturi.