Tema: Re: darbo sutarties nutraukimas esant siurksciam pazeidimui
Autorius: Blynas
Data: 2010-02-09 12:14:08
Man tai protu nesuvokiama, kaip galima pateisinti tokį darbdavio elgesį, kai:
1. Darbai atlikti laiku ir tvarkingai (darbdavys su tuo sutinka);
2. Darbdavys pripažįsta, kad neturi darbo darbuotojui;
3. Darbdavys pripažįsta, kad tik ir laukė progos tokiu būdu darbuotoją atleist.

Jei šios sąlygos būtų ne tokios, su tavimi sutikčiau, bet dabar... Dabar matau, kaip darbdavys kruša darbuotoją. Ir dar net būdamas neteisus.