Tema: Re: darbo sutarties nutraukimas esant siurksciam pazeidimui
Autorius: zhaltas
Data: 2010-02-11 00:07:25
teisingai, prieme i darba pats darbdavys ir kaltas! uztasyt nx teismais kad kita kart zinotu arba vapse daugiau nieko nebedarytu! didelio cia daigto, kad vargsas darbuotojas vietoj, kad dirbtu, xalturkem uzhsiimineja! taigi krize!
man tai labai idomu kaip jus cia visi gynejai to darbdavio vietoj elgtumetes, greiciausiai dar ranka paspaustumet ir roziu nupirktumet , kad vargsiukui gryzus namo zmona geresnes nuotaikos butu.
pizdec totalus, suda malt ir dar akis draskyt. Darbo nebuvo tai sedejau xalturkes dariau, tai susirast reikejo to darbo nu, kaip suprantu dirbama ne prie konvejerio bonkiu korkes uzhsukinejant, kad baigesi bonkes ir visi nosi krapshto atsistoje, nuobodziauja...