Tema: Re: darbo sutarties nutraukimas esant siurksciam pazeidimui
Autorius: grg
Data: 2010-02-08 11:00:44
nepasirasinek po jokiais ispejimais, tegu sudaro komisija, kad nesutinki
pasirasyt, tada rasyk prasyma sukurti imoneje darbo gincu komisija, kuri
pakartotinai tures nagrineti tavo pazeidima dalyvaujant darbdavio ir
darbuotoju atstovams, reikalauk , kad konkreciai parasytu ispejime, koki dk
puinkta ir koki pareigines instrukcijos punkta pazeidei, ir jis atsizelgiant
i protingumo kriterijus gali buti traktuojamas kaip siurkstus darbo drausmes
pazeidimas...... sek terminus ar laiku isnagrines tavo skunda darbo gincu
komisija, berods 7 dienos laikas yra, jei pazeis laikotarpius, tada emailas
i VDI , poto teismas....