Tema: Re: butinoji gintis nuo isibrovimo i busta
Autorius: Bronco
Data: 2010-01-18 05:54:16
On 2010.01.12 11:13, phuqit wrote:
> Sveiki gerbiamieji,
>
> Susiginchijom su bendradarbiu, ar bus perzhengtos butinosios ginties
> ribos, jei tarkim pacukas dauzhia langa, ir lenda pas mane i buta, o ash
> ish legaliai laikomo ginklo i ji shaunu (ir tarkim, mirtinai -situacija
> grynai butaforine).

Iš skurdžios pateiktos info BG ribos gali būti peržengtos, o gali būti
ir neperžengtos, o gali ir iš viso BG nebūti :) T.y. per mažai
informacijos tai įvertinti. Įdėmiai savo papostintą sakinį perskaityk:

> Pažymėtina, kad būtinosios ginties ir jos ribų peržengimo taisyklės, ginant būstą, taikomos tik tais atvejais, kai įsibrovimas į būstą turi pavojingo kėsinimosi požymius.

Ne bet koks įsibrovimas turi pavojingo kėsinimosi požymius, net jei tai
vyksta išdaužiant langą. Jei tave domina kada praktikoje galima šaut,
norint minimizuoti šansus likti kaltam, tai patarčiau šauti tik tuo
atveju, jei tu pats tuo metu "šventai" tiki, jog tave tuoj įsibrovėliai
nužudys, žmoną išprievartaus ir uošvės neišsigąs, tada šauk. Nes jei
pats tuo tiki, tai tikėtina išsivartysi ir teisme, net jei vėliau
paaiškės, jog tai girtas kaimynas pokštauti brovėsi.