Tema: Re: butinoji gintis nuo isibrovimo i busta
Autorius: Cube
Data: 2010-01-12 18:01:47
Silvano wrote:
> o tai gal dar reiketu atskirti isibrovima nuo uzejimo ? :) ir kokios
> apimties ta pareiga nustatyti isibrovimas tai ar uzejimas ? Gal tu geriau
> galetum kokia praktika pametet tuo klausimu, nes visi atvejai, kuriuos as
> zinau, tai labai kvestionuotini netgi mano liberaliu suvokimu ir ten buvo
> nutrauktas ikiteisminis tyrimas...o tu bandai isaiskinti, kad negalima
> gintis nuo isibrovelio pries tai nepasiaiskinus kiek jis pavojingas...juk
> nera tokios galimybes beveik visais atvejais

Bet, ziuriu, vistiek reikia savokas aiskinti. Pradziai kas tai yra
butinoji gintis? - gynimasis nuo realaus, tiesiogiai gresiancio
pavojingo kesinimosi. Ir padaryta zala turi buti proporcinga gresianciam
pavojui. Kokia islyga turim isibrovimo i buta atveju? - nebus butinosios
ginties ribu perzengimo, net jei padaryta zala neatitiks kesinimosi
pavojingumo. T.y. - naikinamas gynybos proporcingumo reikalavimas,
taciau pati pirma salyga, kad aplamai butu butinoji gintis, islieka -
t.y. tai turi buti kazkoks neteisetas pavojingas kesinimasis. Taigi nuo
ko tu ginsiesi, jei kazkas netycia uzeis i tavo buta? Taip kad cia net
nereikia kalbeti apie butinosios ginties ribu perzengima, aplamai jokios
butinosios ginties nebus. Tas pats, kad tu tamsiame skersgatvyje sutikes
nepazistama zmogu imtum ir nusautum, o gal jis po skvernu turi peili ir
tave ruosiasi uzpulti, o tu galimybes patikrinti to tai neturi.
O del praktikos - taigi tame pirmame poste duotame linke ir yra LAT
praktikos apibendrinimas.