Tema: Re: butinoji gintis nuo isibrovimo i busta
Autorius: Silvano
Data: 2010-01-12 15:45:03
 Tai va, jeigu neras duryse
> isilauzimo zymiu, prie lavono ginklo ar kitu vagystes irankiu, arba jis
> pats nebus teistas ir policijai zinomas, tai bus ne jokia butinoji gintis,
> bet nuzudymas.

kur cia taip parasyta, ar sumastyta, kad pamates nepazistama isibroveli
namuose tu turi aiskintis ar jis cia per langa pas tave ilipo ar duris
islauze, o gal jis duru neislauze, tai cia tikrai ne banditas o geras zmogus
nuo kurio nereikia gintis ? nelogiska man tavo minciu seka...namai tuo ir
yra namai, kad cia yra visiska privati erdve ir truputi kitaip vertinamas
ginties proporcingumas...tu neturi nei galimybes nei laiko nustatineti kiek
pavojingas yra nepazistamasis tavo namuose, todel pavyzdys su vagystes
irankiu ir durimis tai visiskai nelogiskas.