Tema: Re: butinoji gintis nuo isibrovimo i busta
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-01-12 12:53:26
1. Na, jei lėtai lėtai bandys šliaužti per paradines duris, arba stovės prie durų, tyliai belsis ir sakys "davai, įleisk, ką?" - tai visai gali būti, kad teismas nepalaikys šio "brovimosi" pavojingu. Bet lindimas pro išdaužtą langą - mano supratimu visiškai vienareišmiškai. Net jei tarpdury stovi, o jis bando atidaryti duris ir tave nustumti, net neturėdamas jokio ginklo - jau pavojingas kėsinimasis.
2. BK komentaras - nėra teisės aktas, ir nors mokyklose jis yra brukamas, bet daugiau tam, kad neštų $$ leidėjui.
3. pacituotas BK komentaras neprieštarauja mano nuomonei.
4. šauti į nugarą NEGALIMA, net jei gudrusis užpuolikas braunasi atatupstas. Sunku bus įrodyti, kad šūvio metu jis nebuvo atsisakęs savo kėslų ir neskuodė kiek įkabina tolyn nuo tavo ginklo.