Tema: Re: butinoji gintis nuo isibrovimo i busta
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-01-13 18:47:56
O vat shitoj vietoj klysti. Yra metodikos ir jei bandysi meluot - shudas
gausis. Beje - lietuviai nemazai prisideje prie ju sukurimo, tik daugiau
kibenimatikose visokiose - nugriuvo, iskrito, suvazinejo. Tik tiek, kad
dirba čekams, kurie vieni iš lyderiu pasaulyje tame reikale (istoriškai taip
susikloste).