Tema: Re: butinoji gintis nuo isibrovimo i busta
Autorius: phuqit
Data: 2010-01-12 12:30:10
Ar gali shitoj vietoj buti kitokiu traktavimu? Chia viena mergina
pakomentavo sekanchiai:

[11:34:48 AM] Justas: Būtinosios ginties ribų peržengimas yra tuo
atveju, kai tiesiogine tyčia nužudoma arba sunkiai sutrikdoma sveikata,
jeigu gynyba aiškiai neatitiko kėsinimosi pobūdžio ir pavojingumo.
Būtinosios ginties ribų peržengimu nelaikoma dėl didelio sumišimo ar
išgąsčio, kurį sukėlė pavojingas kėsinimasis, arba ginantis nuo
įsibrovimo į būstą padaryta veika.
[11:35:08 AM] Justas: tipo paskutine salyga jam suteike tokia teise padaryt
[11:36:17 AM] Marija P.: nu ta paskutine salyga leis teismui po tavo
pasakojimo ivertinti situacija
[11:36:19 AM] Marija P.: bet niekas
[11:36:23 AM] Marija P.: sitaip pazodziui netaiko
[11:36:25 AM] Marija P.: istatymo
[11:36:35 AM] Marija P.: ne vienas istatymas nera taikomas pagal jo raide
[11:36:38 AM] Marija P.: ty pazodziui
[11:36:50 AM] Marija P.: nes visur dar rem,iasi tesingumo ir protingumo
principais
[11:37:07 AM] Marija P.: bus atsizvelgta kad lauzesi i tavo namus
[11:37:25 AM] Marija P.: bet tai kad tu is karto ten emei pistoleta ir
ji nusovei arba dauzei kol uzdauzei
[11:37:33 AM] Marija P.: tikrai ne vienas teismas to nepateisins
[11:44:19 AM] Marija P.: komentare parasyta, kad „būtinosios ginties ir
jos ribų peržengimo taisyklės, ginant būstą, taikomos tik tais atvejais,
kai įsibrovimas į būstą turi pavojimgo kėsinimosi požymius. teismai,
vertindami ginties veiksmus nuo į įsibrovimo į būstą, turi kreipti
dėmesį į konkrečias bylos aplinkybes, užpuoliko asmenybę, jo tikslus,
kėsinimosi intensyvumą ir priemones, kuriomis tai daroma, grėsmės
apmitį, žalingų padarinių realumą, įvykio vietą, klaiką, užpuoliko ir
besiginančiojo tarpusavio santykius, užpuolikų ir besiginančiųjų
skaičių, pastarųjų galimybę fiziškai atremti kėsinimąsi ir pan.
[11:44:51 AM] Justas: jei cia is neto, tai sitas nera pasenes?
[11:45:04 AM] Justas: ty, cia tipo keitesi BK pries 7 metus ar kazkas tokio
[11:45:04 AM] Marija P.: ne
[11:45:07 AM] Marija P.: cia is knygos
[11:45:34 AM] Marija P.: bk keitesi
[11:45:38 AM] Marija P.: ir po to daug kartu
[11:45:44 AM] Marija P.: bet nuo to kad keitesi bk
[11:46:04 AM] Marija P.: nesikeicia komentarai
[11:46:11 AM] Marija P.: dauguma ju lieka tie patys
[11:46:23 AM] Marija P.: nu nebent norma pakeiciam visiakai i priesinga
[11:46:40 AM] Marija P.: db va legalizuotu zmogzudystes
[11:46:47 AM] Marija P.: tai jau tektu ir komentara kesiti