Tema: Re: butinoji gintis nuo isibrovimo i busta
Autorius: Silvano
Data: 2010-01-12 16:22:35
o tai gal dar reiketu atskirti isibrovima nuo uzejimo ? :) ir kokios
apimties ta pareiga nustatyti isibrovimas tai ar uzejimas ? Gal tu geriau
galetum kokia praktika pametet tuo klausimu, nes visi atvejai, kuriuos as
zinau, tai labai kvestionuotini netgi mano liberaliu suvokimu ir ten buvo
nutrauktas ikiteisminis tyrimas...o tu bandai isaiskinti, kad negalima
gintis nuo isibrovelio pries tai nepasiaiskinus kiek jis pavojingas...juk
nera tokios galimybes beveik visais atvejais